Dimma

 
Sitta och dricka vanilj-latte medan regnet öser ned utanför, hitta en drömkofta för en tjugolapp och sedan på kvällen gå ut i dimman iförd blommiga stövlar, för dimman är ju så fin. Jag tycker att dimma är spännande, speciellt om man knappt kan urskilja vad som finns där innanför (jag envisas hela tiden med att hoppas att det kanske finns några älvor där någonstans). Det var lite för gles dimma idag dock.
 
Och åh vad jag önskar att det ska bli höst. Vill kunna svepa in mig i en halsduk, dra på mig kängor och sparka i färggranna löv. Det är på tok för varmt för min smak just nu.
 
Nu: Fika något med systrarna. Awwww yeaaah
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sheogorath.blogg.se

Bilder, teckningar, nördigheter och nonsens

RSS 2.0